Պինգվինը

Հումոր…Հումոր…

Մի մարդ անցնում էր Հիետզինգեր Հաուպստրիսում Պարկհոտել Սչմբրանի մոտով: Հանկարծ նա գտավ մի պինգվին, որը քայլում էր ճանապարհով: Նա վերցրեց պինգվինը և հանձնեց ոստիկանատուն: Հանդիպելով ոստիկանին ասաց.

_Ես գտել եմ այս պինգվինին Հիետզինգեր Հաուպստրիսում, Պարկհոտելի Սչմբրանի մոտ: Ի՞նչ պետք է անեմ նրա հետ:

Ոստիկանը նայեց այդ մարդուն և ասաց.

_Ահա թե ինչ է պետք անեք դրա հետ: Հանձնեք պինգվինը Սչմբրանի գազանանոցը:

Մարդը ասաց.

_Լավ, ես կհանձնեմ դա գազնանոց, _և նա արմունկի տակ դնելով պինգվինին հեռացավ ոստիկանատնից:

Հաջորդ օրը ոստիկանը քաղաքի կենտրոնում էր, երբ  տեսավ այդ նույն մարդուն պինգվինի հետ քայլելուց: Ոստիկանը կանգնեցրեց և ասաց.

_Ես կարծում եմ քեզ ասել էի, որ տանես պինգվինին գազանանոց:

Մարդը պատասխանում է.

_Այո, ես այն երեկ տարել էի գազանանոց: Այսօր ես վերցրել եմ դրան, որ տեսնի «Օպերայի շենքը»:

Թարգմանության համար օգտվել եմ հետևյալ հղումից՝

http://www.angelfire.com/on/topfen/jokes02.html

Թողնել մեկնաբանություն